Feeds:
Posts
Comments

Archive for March 17th, 2009

O leapşă.Alta.Primită cu drag.Aruncată dintr-un fag.

Leapşa numărul..nu mai ştiu cât este precisă dar nemărginită,ups,funcţii,ups creţu,ups pereţi,ups n-am chef..ups,alergie la ups.

Doamna leapşă ne spune să scriem ce vrem..

Sper că nu se face vreo conexiune cu a avea si a vrea..da?

Eu vreau multe inutile şi culte

Pentru a nu mă mai lungi o să încep prin a îmi odihni gândurile.

Doamna leapşă,pentru că totul se rezumă la domni,doamne,animale şi cărţi provine de la Acinu.

Dorinţe,alergice la suferinţe.

Ordinea este un lucru total lipsit de importanţă,de cuvinte aflate în concordanţă.

Deci da,deci da,deci..

1)vreau să fiu jurnalistă în Spania şi să lucrez pentru o revistă importantă.

2)vreau ca V.S să nu mai fie supărată pe noi din cauza unei proaste..

3)vreau să mă cunosc

4)vreau să fac mai multe facultăţi

5)vreau ca la 37 de ani să mă pot considera o persoana cultă

6)vreau să cunosc oameni,x,y şi z şi alte litere neinventate încă.

7)vreau să înţeleg fizică,dar tot nu pricep nimic.

8)vreau să scriu o carte ce va fi apreciată de public,al cărui titlu va avea cu siguranţă în compoziţie “zile verzi”

9)vreau să nu îmi mai fie frică de câini

10)vreau să citesc mai mult

11)vreau timp ca să am ce pierde

12)vreau să nu mai acţionez prostesc uneori

13)vreau să fiu oaia lui Murakami

14)vreau să îl cunosc pe Murakami

15)vreau ca Murakami să ia Nobel

16)vreau să ia şi Kadare Nobel

17)vreau nişte cercei verzi

18)vreau parfumul DKNY

19)vreau să nu mai fiu chestionată cu privire la copilăria mea

20)vreau să nu fi avut dreptate

21)vreau ca ceilalţi să nu mai pretindă că mă cunosc cu adevărat

22)vreau să îi mulţumesc profei de română

23)vreau să ştiu rusă şi germană perfect

24)vreau să scriu cronică de carte

25)vreau ceai verde

26)vreau apă plată Borsec

27)vreau gumă de mestecat

28)vreau să vă fie bine aşa,să recunoaşteţi că am avut dreptate

29)vreau să nu am probleme de respiraţie

30)vreau să nu îmi mai curgă ochii

31)vreau să îmi exprim ideile

32)vreau să mă cert

33)vreau ciocolată verde şi cultă

34)vreau să fie totul bine

35)vreau să nu am o imaginaţie bogată

36)vreau să îi ascult poveştile şi să îi mulţumesc

37)vreau linişte

38)vreau convershi,CL,CP,CF,A

39)vreau un shake de ciocolată de la mc

40)vreau o pană de gâscă

41)vreau să nu mă mai scârbiţi constant

42)vreau să îmi amintesc

şi vreau o îmbunătăţire constantă de sine.

43)vreau să nu fi greşit la numărătoare

44)vreau să termin

gata..

această leapşă este nemărginită,aşa că scrieţi cât vreţi şi trataţi-o cu respect

se urcă în trăsură şi păşeşte elegant către dinozaura,sedativ,joacadeamine şi hebe.

atât..,dacă am uitat pe cineva să mă iertaţi,dar este 00.29

cu mult bine,

să aveţi o zi verde şi un motiv de a crede în copaci opaci..

p.s:vreau să mai deschideţi ochii voştri cei mari şi frumoşi şi să vă daţi seama că sunteţi conduşi de reverie..

Read Full Post »

am scris 2 posturi,câteva rime,2 poezii şi nişte versuri,dar nici o adresare faţă de cititor

o să îmi cer scuze,cu toate că nu cred că am greşit cu ceva,am făcut ce am considerat mai plauzibil şi mai puţin nociv

nu,nici chiar

m-am întors,irevocabil,de un retard total incapabil

nu sunt importante motivele

sunt tentată să scriu în versuri fără sens

am idei,multe

dar nu şi timp

sunt ocupată să pierd timpul în alt mod

şi nu,nu ştiu cum

am constatat multe

dar cum eu nu sunt alţii,le păstrez pentru mine

mă bucur că mi se dă şansa să mă afirm

nu,nu,nu este discursul pentru libertate

(conştiinţa mea mă atacă direct

mai bine tac..

şi fac un pact

revenind,in abisul subiectului iniţial..

sunt o scorpie,dar măcar recunosc

nu am motiv,şi nici nu mă cunosc

rimele nu sunt ceea ce par a fi

pentru că urăsc oameni,dar nu şi mentalităţi

tonul rece reflectă optimism..)

astea sunt chestii ce ar trebui  şterse

de nori sau de averse

deci,ich bin back

şi am învăţat mai multă germană

cu toate că “am fost vaccinata nemţesc în septembrie 2008”

deci da,deci da,deci da

mie nu îmi place,zău..

deci gata,deci am avut dreptate

la un moment dat,toate reactiile se vor realiza din nou,cu toate că detest chimia

am fost subtilă,cu toate că urăsc asta

am chef de scris

în abis

cu mult bine,

grădini pline..

Read Full Post »

nu mă înşel

tu,victimă de mişel

azi e marţi

şi voi de fapt sunteţi fraţi

nu am chef

îl simt pe zerf

respir idei

ating acel vechi condei

mă murdăresc de cerneală

şi îmi doresc o adevărată lume de ceară

Read Full Post »

Am tendinţa de a respira filozofie
Mania de a mă hrăni cu fantastic
Frica de a gândi în prostie
Şi teama de un retard bombastic
Deţin
Idei şi imaginaţie
Ce vin
şi se transformă în creaţie.

Read Full Post »