Feeds:
Posts
Comments

Archive for March 28th, 2009

eeee…uuuu..lllll.

să iubim copacii,îi iubim,îi iubesc,dar tot ipocriţi rămân

să iubim pământul,îl iubim dar rămâne tot chestia pe care calci şi emisfera de viaţă

să stingem lumina,poate că ar fi fost drăguţ să o stingem,dar nu cred că aş fi vrut să fac asta..

i don’t live in eco trends..

eu nu am stins lumina,nu eram acasă..şi nu ştiu dacă aş fi stins-o

nu trebuia să ridic mâna aia..

ich falş

trebuie să îmi cer scuze?

de ce aţi început voi după ce am început eu?

da sofia,ai perfectă dreptate

să iubim natura:o iubim,eu nu arunc chestii pe stradă,nu în majoritatea timpului

să iubim?

“opreşte-te”,doamne cât uram asta

mi-e dor de el,la fel cum îmi e şi de cel care mi-a zis asta

are you moment people or moment remembering ones?

cine?

Read Full Post »

scuză-mă că nu ştiu să mă prefac când mă scuz

scuză-mă pentru că vreau,dar pentru că nu ştiu când propriile mele scuze sunt sincere..

scuză-mă pentru că nu sunt cine sunt..

doar scuză-mă,că sunt scuze false

nu ştiu cine eşti,sau cui mă adresez..

scuze că am zis că intru în şantier

o să intru

doar scuză-mă că îmi cer scuze..

acum ştiu cui mă adresez..

doar scuze..

pentru că nu am de ce să îmi cer scuze

pentru că nu înseamnă da..

poate că nu era aşa de rea precum părea..

cât mai puţine gânduri..

i’ll wish a dog without riduri..

why do words

why do we

why do we exist after all

cum pot să îmi amintesc un vers de la kumm în seara unor concert ce le aparţine?

mă sperie gândul

mă sperie gândul 

to my mind..pls,stop being so paranoic

ich habe keine anung und keine lust.

a combina este sinonimul unei iced …hot bla,bla,bla cu milk caramel,cu bere tuborg,cu gumă de mestecat,cu oameni pe care nu îi tocmai adori şi cu frig.

gata,vreau şantier..

scuză-mă că nu ştiu ce vreau să fiu

mie îmi place să pun taguri..

de ce,de ce,de ce?

de d’aia

Read Full Post »

tu intri în şantier
da tu blog,ce mai ai o luna fără 3 zile şi faci un an,un an fără rost,oau..a trecut un an?
am plecat să cumpăr cărămidă,costum de praf,medicamente anti-alergice,echipament adecvat şi mai mult chef,şi eventual să îmi construiesc o clădire de fericire,dar nu cred că am constructori..
cu bine,sper să nu se dărâme lumea în lipsa mea,şi sper să nu îşi şteargă blogul hebe,şi să nu o mai văd prea curând..
şantier,it’s closed for a while..

Read Full Post »